Resident Evil Village بیش از 5.7 میلیون واحد فروخته است

Resident Evil Village بیش از 5.7 میلیون واحد فروخته است

بازی‌های Resident Evil تقریباً طی چند سال فروش تضمین شده‌ای برای Capcom داشته‌اند، با هر ورود متوالی با Resident Evil 7 در سال 2017، عملکرد خوبی برای این شرکت ژاپنی داشته است. در ماه مه گذشته، شاهد عرضه Resident Evil Village بودیم که بدون تعجب، موفقیت چشمگیری نیز داشت.

تا اکتبر 2021، بازی از 5 میلیون واحد فروش جهانی و فروش دیجیتال عبور کرده بود و همانطور که انتظار دارید، از آن زمان به فروش خوب خود ادامه داده است. Capcom در آخرین گزارش درآمد سه ماهه خود تأیید کرد که فروش Resident Evil Village اکنون بیش از 5.7 میلیون واحد در سراسر جهان است.

در همین حال، Resident Evil 7 همچنان به فروش خوب خود ادامه می دهد و بار دیگر بیش از 1 میلیون واحد در طول سال 2021 فروخته است. مجموع فروش سری Resident Evil اکنون به 123 میلیون واحد رسیده است.

Resident Evil Village برای PS5، Xbox Series X/S، PS4، Xbox One، PC و Stadia در دسترس است. در E3 2021، کپکام تایید کرد که کار روی DLC را برای تیراندازی ترسناک آغاز کرده است، اما جزئیات بیشتری در مورد آن هنوز فاش نشده است.

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

نمایش ویدئو Resident Evil Village بیش از 5.7 میلیون واحد فروخته است

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/acf6

خبرنامه بازی ها

گالری